Raktár- és telephely vezető [Hungary]


 

A Primőr Kozmetikai Kft. több, mint 30 éve a hazai szépségipar meghatározó szereplője, mely egy folyamatosan fejlődő, stabil, dinamikus vállalat, ahol adott a lehetőség az egyéni fejlődésre is. Sikerünk titka az összetartó, segítőkész, elkötelezett közösség. Minden Primőr munkatársunk szenvedélyesen dolgozik azzal a céllal, hogy a lehető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki partnereink és fogyasztóink igényeit. Az elmúlt 30 év során megszerzett tapasztalatok alapján szakmai csapatunk olyan képességekkel, tapasztalatokkal és ismeretekkel rendelkezik, melyekkel sikeresen képviseljük márkáinkat minden piaci szegmensben. Büszkék vagyunk arra, hogy legtöbb partnerünkkel több évtizedes közös múltra tekintünk vissza. Bővebb információért látogass el weboldalunkra: primorcosmetics.com/

Raktár- és telephely vezető

Főbb feladatok, munkák:

A Kiskunfélegyházán található Logisztikai Központunkba Raktár-és telephely vezetőt keresünk, akinek feladata a telephely és annak logisztikai tevékenységének, raktári folyamatainak összefogása, működtetése és a területhez tartozó raktárosi csapat irányítása, vezetése lesz. 20-25 fős raktári csapat munkájának koordinálása, ellenőrzése, támogatása. Szoros együttműködés az ellátási láncért felelős vezetővel és csapattal, illetve a cég kereskedelmi, pénzügyi részlegeivel. Kapcsolattartás a vállalat kiemelt partnereivel. Ki-, és beszállítások nyilvántartása, felügyelete, koordinálása. A raktári készletek gondos, pontos, követhető tárolásának biztosítása a vállalatirányítási rendszeren belül. A raktárkészlet teljes felelősségű felügyelete, nyilvántartása. Raktári rendszerfolyamatok kialakítása, fejlesztése. Anyagmozgások teljeskörű felügyelete. Logisztikai reklamációk kezelése. Éves, és évközi leltár előkészítése és lebonyolítása. Munkavédelmi, tűzvédelmi követelmények betartása, betartatása. Az áruk kiszállítási ütemterveinek kidolgozása. Beszámolók, riportok készítése. Raktárban használt berendezések ellenőrzése, javíttatása. A raktárakban és a raktárakhoz kapcsolódó területeken a rend és tisztaság fenntartatása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

Raktárvezetői pozícióban minimum 5 év releváns szakmai tapasztalat. Minimum középfokú végzettség. Angol nyelv aktív középfokú ismerete szóban és írásban. Nagyobb létszám irányításában szerzett tapasztalat. Kitűnő vezetői képesség. Munkavégzés helyszíne: Kiskunfélegyháza Jó kommunikációs, problémamegoldó és szervezői készség. Erős informatikai ismeretek (ERP, MS Office). Folyamatorientált gondolkodás. Önálló és csapatban történő munkavégzésre való képesség. Rendszerszemlélet. Precíz, pontos, megbízható munkavégzés.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

Felsőfokú szakirányú végzettség Targoncavezetői jogosítvány Vectory vállalatirányítási rendszer ismerete B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:

Bejelentett főállású munkaviszony, napi 8 órás, egy műszakos munkarenddel. Versenyképes juttatási csomag mellett, hosszútávú, stabil munkalehetőséget kínálunk. A 2017-ben átadott, környezetkímélő megoldásokkal felszerelt, fejlett technológiákat alkalmazó logisztikai központunkban, modern, színvonalas környezetben dolgozhatsz velünk. Sikerorientált, dinamikusan fejlődő csapatunkban családias légkör fogad.


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال